poniedziałek, 26 maja 2014

Nowi mieszkańcy - Dom Opieki Willa Miracle

Nadszedł jeden z najpiękniejszych dni w moim domu opieki.
Jako mała dziewczynka zawsze marzyłam by pod choinkę dostać w pudełeczku zdjęcie z koniem i dowiedzieć się, że jestem właścicielem najpiękniejszego zwierzęcia na świecie......
Niestety moich rodziców nigdy nie było stać na taki prezent, a dziś dzięki wielkiemu zaangażowaniu wielu ludzi i mojemu mężowi moje największe marzenie się spełniło do naszej stajni trafiły trzy przepiękne koniki Wiki, Jacki oraz Guliano....
  
 Dziękuję przede wszystkim panu Włodzimierzowi K. który ma u nas swoją teściową i bardzo mocno zaangażował się w ratowanie koni które zamiast na rzeź mogą trafić do nas i tak właśnie trafił do nas jeden z koników.

Może niektórym wydać się to niedorzeczne że w domu opieki przebywają zwierzęta i takim osobom od razu dziękujemy.

Dlaczego nie? Dziś wiem że był to najlepszy pomysł w życiu stworzyć takie miejsce dla ludzi starszych, nasze psy, konie, daniele to najlepsza terapia dla ludzi cierpiących na otępienie, a niesamowita radość dla sprawnych umysłowo.....

Z czystym sumieniem mogę powiedzieć i wszystkie nasze rodziny się ze mną zgodzą, że tu mamy swój nowy rozdział w życiu a nie zakończenie życia przez doskwierające nam choroby wieku starczego....

Sami oceńcie

Wika

  

Jacki


Guliano











Nasi podopieczni i ich reakcja na konie



























U nas pensjonariusze nie chodzą sami na spacer tylko z końmi....:-)















1 komentarz:

  1. Przepiękne zwierzęta, a hipoterapia to naprawdę świetne rozwiązanie dla każdego. Tak jak Pani zawsze marzyłam o własnym wierzchowcu i dalej marzę, ale za to spełniło się pokrewne marzenie czyli mieszkanie niedaleko stajni. I właśnie dzięki Pani się spełniło :D Jestem sąsiadką z zielonego domu ;)

    Ania

    OdpowiedzUsuń